Збереження психічного здоров’я педагогів – запорука ефективності освітнього процесу

IMG b08f47e1bb8506af15385337dc8223c4 VЗбереження психічного здоров'я – одна з актуальних проблем сьогодення. Професія вчителя  має досить багато стресогенних факторів і ризиків втратити психічне здоров'я, розчаруватися в роботі, в собі, отримати психосоматичні захворювання. Для ефективної роботи, збереження психічного здоров'я вчителю важливо відновити свій психоенергетичний потенціал, позбутися страхів, розчарування, пом’якшити вплив стресових ситуацій. 

З метою збереження  психічного здоров'я вчителя та попередження несприятливих емоційних станів 7 грудня на базі відділу освіти Охтирської міської ради відбулося засідання Охтирського міжрайонного методичного об’єднання працівників психологічної служби: м. Охтирка, м. Тростянець, Охтирського району, Тростянецького району, Великописарівського району, Кириківської сільської ради Великописарівського району, Грунської сільської ради, Комишанської сільської ради, Чернеччинської сільської ради, Чупахівської сільської ради Охтирського району, Боромлянської сільської ради Тростянецького району.

Учасники об’єднання  взяли участь у занятті з елементами тренінгу «Збереження психічного здоров’я учасників освітнього процесу», яке підготували працівники психологічної служби м. Охтирка. Разом з колегами міст, районів, об’єднаних територіальних громад виконали вправи, які допоможуть виробити навички оптимальної та усвідомленої поведінки у стресових ситуаціях, розвитку самоусвідомлення, саморефлексії, самоаналізу як необхідних складових здоров'я педагога, оволоділи елементарними прийомами релаксації. Із задоволенням учасники міжрайонного методичного об’єднання працівників психологічної служби  познайомилися з балансною моделлю Н. Пезешкіана, яку презентувала Лариса Жилякова, практичний психолог Охтирської гімназії.

Під час засідання «круглого столу» учасники зустрічі вивели практичну формулу психологічного благополуччя людини:

  • розуміє чого вона хоче, чого вона прагне;
  • уміє прогнозувати бажаний результат;
  • може самостійно оцінити ефективність власної діяльності та відкоригувати її можливі недоліки;
  • отримує задоволення як від процесу діяль­ності, так і від її наслідків.

ozio_gallery_jgallery