This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

Педагоги ДНЗ «Теремок» поділилися з колегами Сумщини досвідом впровадження проекту «Афлатот»

АфлатотВідповідно до меморандуму про співпрацю у сфері дошкільної освіти між Міністерством освіти і науки України та міжнародною фундацією «Aflatoun International» (Королівство Нідерландів) освіта України взяла участь у Міжнародному проекті соціальної та фінансової освіти дітей 3-18 років «Афлатун». Зміст проекту розроблено в Нідерландах і сприяє соціальній адаптації дітей та формує у них навички правильного використання та економії коштів. Він спрямований на розвиток самосвідомості, підприємницького духу, дбайливого поводження з ресурсами.

Дитина вже в дошкільному віці часто стикається з економічними та соціальними проблемами в сім'ї. Їй мало пояснюють, а більше забороняють. Розв'язати проблему   браку необхідних економічних знань   допомагає введення до освітнього процессу  програми «Афлатот», яка сприяє набуттю дошкільнятами соціально-фінансової освіти.

17.04.2019 на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся Афлотот-Fest, який зібрав педагогів базових дошкільних закладів міст Охтирка, Суми, Конотоп, Кролевець, Глухів, а також інших населених пунктів Сумщини. Педагоги базових закладів звітувати про свої напрацювання за освітнім проектом «Афлатот». Інтерактивні форми роботи дозволили учасникам, обмінятись досвідом роботи, обговорити проблемні питання щодо подальшого впровадження інноваційного проекту.

ДНЗ «Теремок» через мультимедійну презентацію ознайомив з методично-дидактичним забезпеченням програми «Афлатот», формами роботи з дітьми, які запроваджуються в ДНЗ, створеними освітньо-ігровими осередками для ефективного впровадження інноваційної програми. Родзинкою стали майстер-класи педагогів закладу Овчаренко Т.В., Канівець Н.І., Єршової Н.М., П’яткіної Н.П., на яких педагоги продемонстрували проведення педагогічної гри «Економічний калейдоскоп». Вони передали присутнім навички у відпрацюванні й поширенні передових методик проведення економічної гри з елементами інноваційних  вправ.

Педагоги переконали в тому, що навчати дітей основ економіки потрібно цілеспрямовано, а розпочинати слід уже в дитинстві. Адже своєчасне ознайомлення дітей з базовими соціально-економічними знаннями допомагає успішно вирішувати ряд освітніх завдань, пов'язаних з вихованням у дітей трудової спрямованості, шанобливого ставлення до інших та один до одного, до людської праці, бережливості, а також розвитком економічного мислення.