Розвиток мовлення дошкільників як засіб формування впевненої особистості

Росинка 2Базовий компонент дошкільної освіти наголошує на важливості формування компетентної, самосвідомої особистості, здатної вільно мислити, аналізувати, доводити і відстоювати свою точку зору в будь-якій життєвій ситуації. Впровадження інноваційних технологій дозволяє підвищити освіченість, творчу активність, пробудити та підтримати прагнення дітей до пізнання нового, мотивувати до навчання, зробити навчальний процес цікавим для дітей, навчити працювати в активній взаємодії один з одним, розвивати творчі здібності.

31 січня 2019 року на базі ДНЗ «Росинка» було проведене засідання педагогічної студії вихователів груп компенсуючого типу для дітей з мовленнєвими вадами з теми: «Впровадження сучасних інноваційних технологій розвитку мовленнєвої творчості дошкільників».

Учасники студії мали змогу переглянути заняття з теми: «Казки наші друзі», вихователь Лишенко О.І. та прослухати консультацію вчителя-логопеда Бодрової Л.В. «Використання кінезіологічних вправ у логопедичній практиці».  

Керівником педагогічної студії Левіною М.Ю. була проведена консультація з теми: «Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників засобами інноваційних технологій (ТРВЗ)» та обговорення сучасних інноваційних технологій.