Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти: питання та шляхи вирішення

ТЕРЕМОК 2З переходом загальної середньої освіти на нові терміни, структуру та зміст навчання актуалізується питання пошуку шляхів забезпечення цілісного розвитку особистості на різних рівнях освіти. Неперервність здобуття людиною освіти є можливою за умови реалізації принципів перспективності і наступності між суміжними рівнями освіти.

Забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової освіти, відповідність Базового компонента дошкільної освіти віковим особливостям дітей старшого дошкільного віку та вимогам концептуальних засад реформування Нової української школи, доцільність використання учителями під час першого (адаптаційно-ігрового) циклу початкової освіти досвіду роботи педагогів закладів дошкільної освіти зі старшими дошкільниками. Ці актуальні питання обговорили протягом 13.11 – 20.11.2018 року на методичному квесті для вихователів закладів дошкільної освіти та вчителів початкових класів «Наступність у роботі закладів дошкільної освіти і початкової школи м. Охтирка».

Керівники спільного методичного об’єднання вихователів закладів дошкільної освіти та вчителів початкових класів Світлана Бабіна, вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясла-садочок) «Росинка» Охтирської міської ради Сумської області та Антоніна Гусарова, учитель початкових класів Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 6 Охтирської міської ради Сумської області розглянули, як підвищити якість дошкільної освіти, реалізовувати завдання наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах Нової української школи.

ozio_gallery_jgallery