Формуємо сенсорно-пізнавальну компетентність засобами LEGO

Рисунок1Учасники педагогічної студії вихователів груп компенсуючого типу для дітей з мовленнєвими вадами обговорили перспективність застосування LEGO на етапі дошкільного дитинства.

13 листопада 2018 року на базі ДНЗ «Сонечко» було проведене засідання педагогічної студії вихователів груп компенсуючого типу для дітей з мовленнєвими вадами з теми: «Сенсорно-пізнавальна компетентність дошкільного віку засобами LEGO-конструктора» .

Дана тема є досить актуальною, так як на даний час LEGO – одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних технологій. Перспективність її застосування обумовлюється високими освітніми можливостями: багатофункціональністю, технічними та естетичними характеристиками, використанням у різних ігрових і навчальних зонах. LEGO- конструювання дозволить закласти на етапі дошкільного дитинства передумови навчальної діяльності: вміння і бажання трудитися, виконувати завдання відповідно до інструкції і поставленої мети, доводити розпочату справу до кінця, планувати майбутню діяльність.

Учасники студії мали змогу переглянути бінарне заняття на тему: «Веселий LEGO-потяг» (вихователі Кириченко Н.І, Мединцева Ю.В).

Керівник педагогічної студії Левіна М.Ю. озвучила інформаційне повідомлення «Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2018-2019 навчальних роках. Інструктивно-методичні рекомендації (Лист МОН України від 13.06.2018 № 1/9 – 386.)» та надала загальну характеристику освітньої програми «Впевнений старт». Також всі учасники мали змогу ознайомитися та обговорити план роботи педагогічної студії.

ozio_gallery_jgallery