This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

Освітня реформа в дії: що зроблено і чого очікувати від НУШ в Охтирці

НУШ в ОхтирціЧи реалізували НУШ у школах Охтирки? Що вже вдалося зробити, а де ще існують недопрацювання? Як сприйняли нововведення першачки та їхні батьки? Чи потрібна особлива підготовка для вчителів початкових класів? За якою освітньою програмою працюють заклади загальної середньої освіти? Чи отримають забезпечення для створення сучасного освітнього середовища першокласники у 2019 – 2020 н.р? Відповіді на ці та інші питання давали учасники брифінгу «Реалізація Концепції «Нова українська школа» в закладах освіти міста».

До участі були запрошені учасники освітнього процесу, представники громадських організацій та місцевих ЗМІ. 

«ШКОЛА ПОВИННА ДАВАТИ НЕ ТІЛЬКИ ЗНАННЯ, А Й УМІННЯ ЗАСТОСОВУВАТИ ЇХ У ЖИТТІ», – на цьому наголосив міський голова Ігор Алєксєєв.

«У місті реалізується єдина державна політика в галузі освіти щодо виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», проводиться відповідна робота з питань упровадження Державного стандарту початкової освіти та реалізації Концепції «Нова українська школа», – зазначила заступник міського голови Тетяна Коваленко.

Оксана Гетьман, тренер НУШ для вчителів початкових класів, заступник директора з навчально-виховної роботи ЗЗСО №8,  повідомила, що реформування передбачає вміння вчителів початкової школи адаптувати засоби та форми навчання до нових вимог часу. Із цією метою підготовку пройшли  всі вчителі початкових класів міста, які реалізовують Концепцію «Нова українська школа».

Про організаційно-методичну роботу міського методичного об’єднання вчителів 1-х класів розповіла його керівник Ганна Семененко. Про діяльність творчої групи «Інтегроване навчання» повідомила Олена Стобород, учитель початкових класів Охтирської гімназії. Для надання методичної допомоги, аналізу, обміну досвідом Наталією Ягодзинською, методистом методичного кабінету відділу освіти в мережі Facebook створено групу для вчителів початкових класів «Спільнота вчителів початкової школи Охтирки».

У 7-ми закладах освіти (ЗОШ №№ 1, 2, 3, 4, 8, 11 та Охтирській гімназії) освітні програми розроблені на основі типової освітньої програми під керівництвом Р. Б. Шияна та 3-х закладах освіти (ЗОШ №№ 5, 6, 9) –  на основі типової освітньої програми під керівництвом О.Я. Савченко. Про їхню реалізацію розповіли Жанна Задорожна, учитель початкових класів ЗЗСО №3 та Людмила Шелест, учитель початкових класів ЗЗСО №9

Юлія Кучер, заступник директора з навчально-виховної роботи ЗЗСО №1 розкрила особливості освітньої програми «На крилах успіху» для учнів 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти. Про впровадження освітньої програми початкової освіти в науково-педагогічному проекті «Інтелект України» розповіла Наталія Соловйова, учитель початкових класів ЗЗСО №2. У Охтирській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 ім. К.Р.Рапія реалізовується освітня програма для 1-2-х класів початкової школи за педагогічною технологією «Росток» (Ганна Семененко, вчитель початкових класів).

Світлана Бабіна, вихователь-методист ЗДО «Росинка», керівник спільного методичного об'єднання вихователів груп старшого дошкільного віку ЗДО та вчителів початкових класів ЗЗСО «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти», розповіла про забезпечення неперервності здобуття освіти та реалізацію принципів перспективності і наступності між суміжними ланками освіти.

«СУЧАСНО ОБЛАДНАНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ – ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТА ЯКІСНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ», – зазначив начальник відділу освіти Анатолій Тронь, який докладно проінформував про використані та заплановані кошти.

Одним із ключових компонентів Концепції «Нова українська школа» є педагогіка партнерства, що ґрунтується на взаємодії між учнем, учителем і батьками. Про свої враження від упровадження НУШ розповіли присутні на зібранні батьки. Учасники обговорили результати онлайн-анкетування батьків першокласників, метою якого було вивчення стану системи освіти учнів 1-х класів.

Якщо вже почали роботу, то не зупиняємося на досягнутому, а впевнено рухаємося до поставленої мети!