Психологічний супровід в умовах Нової української школи

IMG 9d6e077126e3752e6c2db674fbc06bce VКонцепцією Нової української школи одним із державних пріоритетів в освіті визначено особистісно орієнтоване навчання і виховання, що вимагає психологізації освітнього процесу шляхом підвищення психологічної компетентності всіх його учасників: учнів, учителів, батьків.

 Для ознайомлення з основними напрямками роботи в НУШ 2 листопада 2018 року на базі відділу освіти Охтирської міської ради відбувся семінар-практикум «Психологічний супровід учнів 1 класу в умовах Нової української школи»для практичних  психологів закладів загальної середньої освіти міста. 

З вступним словом до учасників семінару звернулася Наталія Ковпак, методист з психологічної служби, яка підкреслила важливість значення психологічного супроводу освітнього процесу в Новій українській школі й зосередила увагу на теоретичних засадах Концепції Нової української школи як основи реформування освітнього простору. 

Світлана Слухай, практичний психолог Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 4, у виступі зазначила, що  практичним психологам необхідно усвідомити свою важливу роль у період змін та впровадження інновацій у систему освіти, організувати такий психолого-педагогічний супровід освітнього процесу, при якому всі його суб’єкти зможуть якісно, по-новому розкрити свій освітній потенціал.

Налагодження здорової психологічної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу – це головна місія психологічної служби в контексті Нової української школи.

Зацікавила учасників практична частина семінару  «Використання методів арт-терапії у роботі з учнями та вчителями в умовах НУШ», яку провела Лариса Жилякова, практичний психолог Охтирської гімназії.

У контексті радикального оновлення системи освіти психологічна служба сучасного закладу освіти як ніколи покликана сприяти покращенню умов для розвитку кожного суб’єкта освітнього процесу, здійснювати психологічну підтримку й надавати допомогу учням, учителям, батькам.

ozio_gallery_jgallery