Творчий звіт психолога

28576512 879227242258789 2816319971409710590 n2 березня 2018 року практичні психологи навчальних закладів міста Охтирки мали можливість ознайомитися із системою роботи практичного психолога Охтирської гімназії Жилякової Лариси Миколаївни.

 

Творчий звіт Лариси Миколаївни складався з двох частин: перша – ознайомлення з досвідом роботи, мала теоретичний характер, друга частина   – робота з такими учасниками навчально-виховного процесу, як батьки та педагоги, була практичної спрямованості.

28685811 879226575592189 9062035463828139340 n IMG-1288a2689c8ef51afbd754ebb58e1f07-V

Знайомлячи присутніх із системою роботи слухачі мали можливість зануритися в історію розвитку служби, адже в 1992 році, закінчивши спеціальний  факультет при СДПІ ім. А.С.Макаренка Лариса Миколаївна отримала спеціальність  психолог освіти і потрапила у гімназію за направлення міськвно. І з того часу є частиною служби міста.  Нею була надана інформація про цілісну модель діяльності психолога, в якій органічно поєдналися  цілі й конкретні види щоденної роботи, завдання й обрані методи, зміст і організаційні форми, це модель психологічного супроводу. Мета психолого-педагогічного супроводу: створення сприятливих соціально-психологічних умов для  успішного навчання, соціального й психологічного розвитку  учнів. Організація роботи – технологія супроводжуючих циклів. Даними циклами  охоплені учні 1,4,5, 8 класів. 

IMG-0b72ce55cd26789f621e5078c37bc2de-V IMG-063e0a9726340448aca0fa32683ac36a-V

 

8 клас – період гострої підліткової кризи – наступний повний цикл психологічного супроводу. Наскрізною програмою, що проходить через всі  етапи є авторська програма  «Програма роботи з учнями 8 класу в рамках супроводжуючої діяльності». Вона дає можливість сприяти задоволенню основних потреб дітей підліткового віку, який визнається складним. Це самопізнання, саморозвиток.  Присутні мали можливість детально, поетапно ознайомитися з даною програмою, адже окрім теоретичних основ було представлено відео, фото матеріали.

IMG-067f7ef8295c19c94bd525018105387f-V IMG-6a4af92f1dd9b972bc3d3d28697c8172-V

         Присутні на творчому звіті спеціалісти стали спостерігачами психологічної гри «На стежині співробітництва» Мета: сприяти оптимізації стосунків між   батьками та вчителями. Завдання: згуртування вчителів та батьків, розвиток співробітництва, усвідомлення спільних завдань, що стоять перед школою та сім’єю, розвиток вміння поставити себе на місце іншої людини, реалізації творчих здібностей.

IMG-73ea7c340583cdd9e945211d1f89d6b2-V IMG-88cafb1fc32dcbb35cd2dceb79a8db18-V

         Даний захід показав свою ефективність, адже практичні психологи могли систематизувати свої знання про роботу в рамках психолого-педагогічного супроводу, ознайомилися з комплексною авторською програмою для роботи з дітьми 8-х класів, бути спостерігачами психологічної гри між батьками та педагогами.

IMG-582a516bba49bd125086145a52265214-V IMG-809dc69fa24cd9667d6dd12842e78192-V

IMG-830fbf49793737ff9c8a69900596e5fc-V 28782711 879226902258823 1719968294901401052 n